قبرس شمالی

قبرس شمالی

قبرس شمالی

famagusta-cyprus-time-zone.jpeg

قبرس در شمال شرقی دریای مدیترانه و تنها ۷۵ کیلومتری جنوب ترکیه واقع شده است.
آب و هوای معتدل قاره ای قبرس شمالی بسیار لذت بخش است: در حالت ایده آل، میانگین دما بین ۲۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد و دارای زمستان های کوتاه با حداقل 16 درجه سانتیگراد در طول روز است.
این کشور یکی از آفتابی ترین نقاط جهان با حدود ۳۴۰ روز آفتابی در سال است. در این جزیره دمای آب در تابستان می تواند به حدود ۲۳ درجه سانتی گراد و در بقیه ایام سال به ۱۴ درجه سانتی گراد برسد.
آفتاب لذت بخش همیشگی! بله آفتاب درخشان به همراه نسیم دلپذیر دریا به شما احساس راحتی و آرامش می هد.
قبرس شمالی نه تنها برای استراحت، بلکه برای یک زندگی راحت نیز انتخابی عالی است، جایی که مساله چالش برانگیز تنها  این است که بدانید چه چیزی بخورید
با توجه به تنوع غذاهای یونانی، ترکی و اروپایی، زمان زیادی برای امتحان کردن اینهمه تنوع غذایی نیاز است.
همچنین فراموش نکنید که قبل از قدم زدن در جزیره با مناظر زیبا و خیابان های غنی از فرهنگ و تاریخ کهن، کرم ضد آفتاب خود را همراه داشته باشید.
قبرس شمالی مملو از جاذبه های گردشگری، زیبایی های طبیعی و گنجینه های تاریخی است. در کشوری که فرهنگ های بسیاری را در خود جای داده است، هنوز آثاری از تمدن های مختلف حفظ شده است.
پایتخت این کشور نیکوزیا است..
فاماگوستا یک شهر بندری تجاری کوچک و گیرنه توریستی ترین شهر بندری در شمال قبرس است.
این کشور مملو از مکان هایی است که ارزش بازدید چند باره را دارند، از گوزلیورت که نام آن از زیبایی و فراوانی طبیعت گرفته تا اسکله، شبه جزیره ای با سواحل زیبا و تاریخی غنی است.
وقعیت ویژه در نقشه سیاسی جهان مزایای بسیاری را هم به خود قبرس شمالی و هم برای کسانی که برای اقامت دائم یا تعطیلات می آیند خواهد داد.
 دریافت راحت اقامت با خرید ملک از امتیازات ویژه این منطقه است که به شما کمک میکند تا از میان کشورهای مختلف با خیال راحت در قبرس سرمایه گذاری کنید. برای بازدید ازاین جزیره بهشتی فقط به ویزای توریستی رایگان  و مشاور و همراهی کارشناسان کلید نیاز دارید.

 

سوالات متداول در مورد قبرس شمالی

پاسخ اکثر سوالات احتمالی درباره قبرس شمالی را در اینجا پیدا کنید.


این پست را به اشتراک بگذارید:

پست‌های مرتبط:

ترکیه

ترکیه ایالتی در جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی آسیا وهمسایه غربی ایران است، این کشور به دلیل نزدیکی فرهنگی و جغرافیایی که با ایران دارد همواره انتخاب بسیاری از گردشگران ، سرمایه گذاران و مهاجران ایرانی بوده است.

دبی

امارات سرابی که به حقیقت پیوست ، کشور آینده. تجمل و راحتی در دسترس همه ساکنان امارات متحده عربی است و اقامت در این کشور بدون زحمت است

آیا میخواهید یک کارشناس فروش ملک شوید؟

ما به شما کمک میکنیم که کسب و کار خود را توسعه دهید.
همین حالا ثبت نام کنید