دبی

دبی

دبی

dubais-best-beaches.jpeg

امارات سرابی  که به حقیقت پیوست

 

امارات متحده عربی در جنوب غربی آسیا و در قسمت شرقی شبه جزیره عربستان واقع شده است. یک رهبر بین المللی در تجارت و علم، کشوری که از آخرین دستاوردهای بشر برای اصالت بخشیدن به طبیعت استفاده می کند.

امارات متحده عربی می خواهد بهترین باشد و تلاش می کند تا پیشرو در پیشرفت های جدید و فناوری های مدرن در زندگی روزمره ی شهروندانش باشد.

همه افراد در امارات می توانند شغلی متناسب با مهارت ها و اهداف خود بیابند. متخصصان مجرب و با دانش زبان انگلیسی می توانند به راحتی شغل قابل توجه و با درآمد بالا در امارات پیدا کنند. دستمزدها در این بخش می تواند چندین برابر بیشتر از بازار اروپا باشند. متخصصان مراقبت های بهداشتی، گردشگری، بانکداری و مالی مدت هاست که در امارات متحده عربی تقاضای زیادی داشته اند.

با قدم زدن در خیابان ها، هرگز مکان های کثیف و آلوده را نخواهید یافت. مقامات محلی همیشه شهرها را تمیز و مرتب نگه می دارند.

نظم کامل در امارات حفظ می شود. هیچ تهدیدی برای سلامتی یا اموال شما وجود نخواهد داشت. شما می توانید ماشین، دفتر یا خانه خود را باز بگذارید و مطمئن باشید که سرقتی رخ نخواهد داد. در نیمه شب، می توانید به تنهایی راه بروید و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. میزان جرم و جنایت حداقل است.

این کشور هزاران گزینه سرگرمی متفاوت و باورنکردنی دارد، از جمله بلندترین آسمان خراش ها، بزرگترین جزایر مصنوعی، چشمگیرترین پارک های تفریحی. حتی یک پیست اسکی واقعی در کشوری دارد که تابستان هرگز تعطیل نخواهد بود.

تجمل و راحتی در دسترس همه ساکنان امارات متحده عربی است و اقامت در این کشور بدون زحمت است.
با خرید ملک از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای سازنده و بدون واسطه دراین کشور بلافاصله یک اجازه اقامت به شما داده می شود که می توانید در آینده آن را تمدید کنید، و میتوانید مطمئن باشید که کارشناسان کلید درتمامی این مراحل همراه شما خواهند بود.

سوالات متداول در مورد امارات متحده عربی

پاسخ اکثر سوالات احتمالی درباره امارات متحده عربی را در اینجا پیدا کنید.


این پست را به اشتراک بگذارید:

پست‌های مرتبط:

ترکیه

ترکیه ایالتی در جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی آسیا وهمسایه غربی ایران است، این کشور به دلیل نزدیکی فرهنگی و جغرافیایی که با ایران دارد همواره انتخاب بسیاری از گردشگران ، سرمایه گذاران و مهاجران ایرانی بوده است.

قبرس شمالی

قبرس شمالی بهشتی کوچک با موقعیتهای بزرگ سرمایه گذاری و منتخب مجله فوربس برای به عنوان بهترین محل توریستی برای سرمایه گذاری!

آیا میخواهید یک کارشناس فروش ملک شوید؟

ما به شما کمک میکنیم که کسب و کار خود را توسعه دهید.
همین حالا ثبت نام کنید